Dobra kondycja to zdrowie, atrakcyjny wygląd i lepszy seks!

Seks odgrywa bardzo ważną rolę w życiu człowieka. Zbliża ludzi, wzmacnia relację, daje poczucie wzajemnej przynależności. Jeśli sfera seksualna przestaje istnieć traci na tym cały związek. Więź łącząca partnerów zaczyna słabnąć, pojawiają się kłótnie i niedomówienia, które bardzo często prowadzą do rozwodu! Rozpad pożycia małżeńskiego, mówi Ci to coś?
Seksuolodzy winę za klęski łóżkowe zrzucają na współczesny tryb życia – nadmiar obowiązków oraz stres. Co jest oczywiście po części prawdą, jednak równie częstą przyczyną zaniechania współżycia jest obniżona sprawność fizyczna!

Seks to sport!

Co prawda, seks nie jest stricte dyscypliną sportową, ale jego uprawianie wymaga nie lada kondycji! Silnych mięśni i wytrzymałości! Zresztą… zarówno w seksie, jak i w sporcie chodzi o jedno: o osiąganie szczytów! Jeśli sapiesz i dyszysz po wejściu na drugie piętro, wiedz że w sypialni nie będzie lepiej. Musisz popracować nad swoją formą. Wysportowane i gibkie ciało może więcej! Dzięki niemu żadna pozycja z Kamasutry nie będzie dla Ciebie wyzywaniem! Na jakich częściach ciała powinnieneś się skupić?

  • ręce
  • kręgosłup
  • nogi
  • brzuch

Pływanie

Pływanie – sport dla ducha i ciała. Odpręża, relaksuje… a dodatkowo zmusza do pracy wszystkie mięśnie ciała! W tym również mięśnie Kegla! Pomaga wyregulować oddech i likwiduje zadyszkę!

Podnoszenie ciężarów

Nie ma lepszego sposobu na wzrost testosteronu niż wizyta na siłowni.  Martwy ciąg potrafi zdziałać cuda! Wykonujemy go podnosząc sztangę z ziemi aż do momentu, w którym nasz nogi oraz plecy będą całkowicie wyprostowane. Barki odciągnięte do tyłu, sztanga umiejscowiona nieco poniżej bioder.

Pompki

Cel był szczytny, ale nie dałeś rady utrzymać swojej partnerki! Większość pozycji seksualnych wymaga zaangażowania rąk. Na pieska, na misjonarza, namiętne zespolenie, sfinks… Jeżeli chcesz stać się mistrzem Kamasutry, musisz popracować nad bicepsem i tricepsem, a pompki Ci w tym pomogą!

Trening aerobowy

Nadwaga obniża poziom testosteronu oraz zmniejsza ochotę na seks! Jednym słowem: zabija seks. Musisz pozbyć się jej raz na zawsze! Pomoże Ci w tym nie tylko dieta, ale również trening aerobowy – to najlepszy zabójca tłuszczu. Możesz pływać, biegać, jeździć na rowerze, uprawiać jogging, a nawet spacerować!

Wzmocnij mięśnie Kegla

Nie wiem czy wiesz, ale my faceci również mamy mięśnie Kegla! Przedwczesny wytrysk, nietrzymanie moczu, zaburzenia erekcji- to wystarczająca liczba powodów, dla których powinniśmy zacząć je ćwiczyć! Trening mięśni dna miednicy jest banalnie prosty. Polega tylko i wyłącznie na ich 10-15 sekundowym zaciskaniu i rozkurczaniu. Postępujemy dokładnie tak samo, jak w przypadku silnego parcia na mocz. Robimy 3 serie po 10 powtórzeń – cztery razy dziennie.

 

 

1 Komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*