Profilaktyka zaburzeń erekcji

Profilaktyka ma ogromne znaczenie w naszym codziennym życiu. Sprowadza się do podjęcia działań mających na celu zapobieganie chorobom bądź innym niekorzystnym zjawiskom zdrowotnym. To naturalny antybiotyk, który bije na łopatki wszystkie leki! Sprowadza się przede wszystkim do dbania o siebie!

Niestety większość mężczyzn o niej zapomina. U lekarza pojawiamy się rzadko. Badania wykonujemy dopiero wtedy, gdy czujemy się naprawdę źle. Powyższe informacje znajdują odzwierciedlenie w najnowszych wynikach badań, według których kobiety żyją o 7 lat dłużej niż mężczyźni! Fakt ten wynika nie tylko ze sporadycznych wizyt u lekarza, ale również z niezdrowego stylu życia! Panowie chętniej niż panie, sięgają po używki. Uwielbiają spędzać czas przed telewizorem w objęciach piwa i paczki chipsów. Nie pogardzą również pizzą z podwójnym serem i szklanką coca coli. Wszystko to prowadzi do pogorszenia stanu zdrowia! Otłuszczona wątroba, trzustka… Problemy z poruszaniem się, sercem i potencją! Tak z potencją! Nie wiem czy wiesz, ale Twoja sprawność seksualna zależy w głównej mierze od prawidłowego funkcjonowania układu krążenia! Mam nadzieję, że ta wiadomość zmobilizuje Cię do zmiany dotychczasowego stylu życia!

 

Profilaktyka zaburzeń erekcji – zdrowy styl życia

Zdrowy styl życia jest niezwykle ważnym elementem, pozwalającym na uniknięcie problemów z potencją. Sprowadza się przede wszystkim do zmiany nawyków żywieniowych, ale nie tylko – zresztą przeczytasz o tym w dalszej części tekstu.

  • Jeśli marzysz o długiej i trwałej erekcji, powinieneś wiedzieć, że wszystko co służy sercu, służy też twojemu życiu intymnemu. Skupmy się na działaniu układu naczyniowego oraz nerwowego. Ten pierwszy jest odpowiedzialny za dostarczenie odpowiedniej ilości krwi do penisa. A co z tym drugim? Odcinek odpowiedzialny za wzwód prącia znajduje się w rdzeniu kręgowym, na wysokości odcinka lędźwiowego – to właśnie tędy przebiegają impulsy nerwowe wysyłanie przez układ nerwowy. Pewnie domyślasz się już, że są one niezbędne do osiągnięcia erekcji. Teorię mamy już za sobą, przejdźmy do praktyki. Zbyt duża ilość nasyconych tłuszczów trans utrudnia prawidłowe funkcjonowanie wyżej wymienionych układów, co znajduje odzwierciedlenie w problemach z potencją. Równie niekorzystne działanie wykazuje nadmiar cukru oraz nadużywanie papierosów oraz alkoholu! Koniecznie musisz z nich zrezygnować! Zrezygnować? A czym zastąpić? Już piszę. W Twojej diecie nie może zabraknąć: świeżych warzyw i owoców  – dostarczają witamin i minerałów, zdrowych kwasów Omega 3 i Omega 6 – mają zbawienny wpływ na działanie układu nerwowego, dobrej jakości białka (mięso, ryby, jaj, twaróg) – białko sprzyja zachowaniu sprawności seksualnej oraz poprawia jakość spermy. Pamiętaj również o dobrych węglowodanach (pełnoziarnisty chleb, kasza, ryż, płatki owsiane, ziemniaki), które zapewnią odpowiedni zastrzyk energii.
  • Sport jest kluczem do utrzymania dobrej kondycji seksualnej. Ma korzystny wpływ na działanie układu hormonalnego – podnosi poziom testosteronu, który jest najważniejszym męskim hormonem. Jeśli będziesz ćwiczył regularnie – 2-3 razy w tygodniu, poprawisz jakość swojej erekcji. Takie aktywności jak: podnoszenie ciężarów, joga, pływanie oraz szybkie spacery są szczególnie polecane.

Profilaktyka zaburzeń erekcji – psychika

Zaburzenia erekcji mają bardzo często podłoże psychiczne. Powyższa sytuacja dotyczy w głównej mierze młodych mężczyzn – takich którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z seksem. Winny może być również stres, który jest obecny w naszym życiu każdego dnia. Warto znaleźć na niego sposób – ten najlepszy, znajduje się poniekąd w sypialni. Chodzi bowiem o odpowiednią dawkę snu – minimum 6 godzin dziennie. Kolejna istotna kwestia, to relacje z partnerką. Pamiętaj, że problemów związanych z seksem nie należy zamiatać pod dywan! Trzeba o nich rozmawiać! W przeciwnym razie staną się źródłem frustracji i niepowodzeń!

Profilaktyka zaburzeń erekcji – częstotliwość stosunków

Regularne stosunki seksualne są najprzyjemniejszym elementem profilaktyki zaburzeń erekcji. Systematyczny seks pozwala na utrzymanie wszelkiego rodzaju mięśni oraz tkanek w dobrej kondycji. Warto również wspomnieć o tym, że częste współżycie zbliża do siebie partnerów. Pomaga w budowaniu relacji.

6 Komentarze

  1. Regularne stosunki seksualne są najprzyjemniejszym elementem profilaktyki zaburzeń erekcji – zgadzam się. Odkąd przeczytałem to zdanie, mówię żonie, ze to niezbędny element leczenia! 😀

  2. Co prawda mam dopiero 27 lat, ale jak czytam te wszystkie fora to mam wrażenie, że najwyższa pora zabrać się za profilaktykę… W końcu lepiej zapobiegać niż leczyć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*